Finishbe ért a Pilisi Vándorlás!
Az utolsó előtti etap reggelén kb. 0 fok és metsző, hideg szél várta a csapatot Dobogókőn. Szerencsére ez azt is jelentette, hogy remek kilátásunk volt a Visegrádi-hegység északi részére, a Dunakanyarra és a Börzsöny vonulataira.
2019. november 26. 23:34 | CÍMKÉK: #pilis #dunakanyar #dobogókő #visegrádihegység #pilisszentlélek

Galériához klikk a képre!

Alig vártuk, hogy kicsit lejjebb érjünk, hiszen mindenki didergett rendesen.

A Kétbükkfa-nyereghez érve már egészen bemelegedtünk, de a pecsételés után már indultunk is tovább. Pilisszentlélekhez közeledve már láttuk a teljes vándorlás végállomását, Esztergomot.

A Szent László-forrásnál – amelynek egyesek gyógyító energiákat tulajdonítanak - egy rövid pihenőt iktattunk be. Hipp-hopp Pajkaszegen találtuk magunkat, ahol egy kávé illetve üdítő erejéig meglátogattuk Teca kocsmáját is.

Azért belül kicsit máshogy néz ki, mint a sorozatban, de legalább megtudtuk, hogy a színészeknek külön mosdó található a kocsmában.

A XIII. századi Pálos Kolostorromig némi emelkedéssel értünk el, aminek most a fázósak örültek igazán.

A szokásos csoportkép után a Hirsch-orom irányába indultunk tovább, ezzel meg is mászva a nap szinte egyetlen emelkedőjét. Utunk során visszanézhettünk Dobogókőre, a Fekete-hegyre - aminek a gerincén a második túrán sétáltunk végig - valamit a völgyben fekvő Pilisszentlélekre.

Igen meredeken értünk le a Miklós deák-völgybe, ahol már csak szintben kellett sétálnunk a felduzzasztott tavak mellett, és el is értük Pilismarótot.
A Vándorlás utolsó, befejező túrájára december 8-án kerítünk sort!