Ilyen volt: A budai végtelen túra
A túra előtt érkezett hidegfront és lehűlés ugyan átrendezte picit a résztvevők névsorát, de az a 29 ember, aki vállalta a mai sétát, remek kilátásokban és verőfényes napsütésben élvezhette Velünk a lemniszkáta útvonalát.
2019. február 24. 19:54 | CÍMKÉK: #budai #egynapos #Guckler Károly körút #panoráma

29 fővel induló több mint 20 km-es túra első kilátó pontja a 443 m magas Újlaki-hegy volt, ahonnan csodás rálátás volt a környező hegyekre és azok kilátóira (János-hegy, Nagy Hárs-hegy, Széchenyi-hegy)

Újlaki-hegyen

Utunk következő állomása a Gercse templom, melynek kertjében egy rövid időre meg is pihentünk.

Pihenő a Gercse templomnál

Túrán legmesszebbi pontja az Alsó-Jegenyevölgyi rét volt.

Napozás az Alsó-Jegenyevölgyi réten

Itt láttuk meg, hogy csak 700 méterre vagyunk a Solymári (Szarkavár) vártól. Úgy döntött a csapat, hogy semmiképp nem hagyjuk ki. Nem bántuk meg.

Kitérő a Szarkavárhoz

A vártól a zöld majd a kék jelzésen tértünk vissza a Virágos nyereghez. Innen a Guckler Károly sétányon vándoroltunk tovább, ahol két épített kilátópontot érintve jutottunk vissza kiindulási pontunkhoz a Fenyőgyöngyéhez.
A 20,3 km-es túrát 6 óra alatt tettük meg.

Nagy Eszter

Galériához klikk a képre!