Equinox Blog: vértesszőlős
Szürke, borongós májusi hétvégén vágtunk neki a Gerecse lankáinak, hogy a túra végét egy kedélyes pincelátogatás keretében borkóstolóval zárjuk. Úgy is lett - némi ráadással, de ne szaladjunk ennyire előre! Beszámoló.
Olvass tovább >>>
Hiába Sárkány-szikla a rét neve, a vastrón elfolyatása után Drogon mégsem ott landolt Daenerys-szel, így velük nem találkoztunk. Turul-madár türelmesebb volt, megvárt minket a Kő-hegy tetején, hogy a szárnyai alatti árnyékban pihenhessünk. Beszámoló.
Régi és új ismerősök gyűltek össze, hogy a Fjällräven Vándortúra előtt tegyenek egy próbakört, tesztelve magukat és felszerelésüket. A túrahétvége tanulságos volt sokak számára, de ne szaladjunk ennyire előre! Helyszíni beszámoló.
Ezúttal hátrahagytuk az Által-ér völgyét és nekivágtunk a Gerecse lankáinak, tanultunk Sámuelről, az előemberről, találkoztunk tétova teve helyett tétova nyúllal, panorámát néztünk, megkóstoltuk a baji pincesor nedűit, végül hűsöltünk a Cseke-tó partján.
Olvass tovább >>>
Mi az az egyre fontosabb dolog, ami egyre kevesebb a világban, minekünk pedig nagyon sok van belőle? Válasz: az édesvíz, abból is az iható verzió. Az Által-ér menti túránk erre és a környező élővilágra koncentrált.