Equinox Blog
A tavaly decemberi rövid hétvégék miatt a Nemzeti Park Túrasorozatunk 2019-es bükki túrája 2020-ra csúszott. Egy hűvös, ködös pénteken gyülekeztünk Cserépfalu Erdei Iskolájában, ahol 0. napi programként lazító és ismerkedési estet tartottunk.
2020. január 4. |
A meteorológusok jól belénk állították az ideget, de aztán mégse sikerült nekik annyira, hogy ne induljunk neki igen népes számban a Meszes-hegynek és a Nagyszénásnak! Ismét mi nyertünk az időjárással szemben, és 32 fős társaságunk sikeresen elégette az összes bejglit!
2020. január 1. |
Kellemes tiszta, nem túl hideg, köd mentes időben hódítottuk meg az Anna-hegyi kilátót Törökbálinton. Közel 30 ember trappolt az éjszakában a parkerdő piros jelzésén. A tűzijátékokkal teli kilátás után kis tábortűzzel búcsúztattuk az óévet és egy kis gázfőzőn virslifőzős piknikezésre is sor került.
2019. december 16. |
Bronzvasárnap heten gyűltünk össze Pilimaróton, hogy sétáljunk egy utolsót ebben a túrasorozatban. Az időjárás – rácáfolva az elmúlt napokra – velünk volt, már reggel finoman simogatott a napocska.
Az utolsó előtti etap reggelén kb. 0 fok és metsző, hideg szél várta a csapatot Dobogókőn. Szerencsére ez azt is jelentette, hogy remek kilátásunk volt a Visegrádi-hegység északi részére, a Dunakanyarra és a Börzsöny vonulataira.