Equinox Blog
Biztos, hogy nem azért akart ránk szakadni az ég, mert tizenhárman indultunk neki a túrának! De ránk akart szakadni! Viszont nem hagytuk magunkat, így össze-vissza keverve a programokat és az útvonalat sikeresen bejártunk mindent amit szerettünk volna! Nem maradtak ki a Babás-szerkövek, a Zsongor-kő, a Jakab-hegyi kolostor földvárastól, az Abaligeti cseppkőbarlang, sőt a Sás-völgy mókus házastól, és a Nyáras völgyi-források sem. Egyik nap 22, másik nap 10 km-t gyalogolva meghódítottuk a Mecsek nyugati végeit is.
Olvass tovább >>>
2019. július 8. |
Az a tizenegy fő, aki a ma a strand helyett az Equinox túráját választotta, szinte folyamatos perspektíva váltás mellett élvezhette a remek kilátásokat a Pilis magaslatairól.
A szentjánosbogár túra a Gerecse lábánál semmilyen nem volt... Vagyis azért volt valamilyen, csak nem az ami.... Azért kihoztuk belőle a maximumot, mert nincs rossz idő, csak rossz felszerelés....
Olvass tovább >>>
Szavak helyett beszéljen ez a videó, amiben összefoglaltuk azt a rengeteg csodát, amit az Erdélyi-szigethegységben és ezen belül Pádison átéltünk.
2019.05.26., a második Pilisi Vándorlás napja, amikor is 39-en gyűltünk össze Piliscsév központjában egy meleg nyári vasárnapon. A táv nem ígérkezett soknak, alig több, mint 10km, azonban szombaton köszöntött be az első igazi meleg, így számítottunk izzasztó pillanatokra.